Popravka stolice 
Berova stolica
To je bila prva varaijanta popravke i nije mi se baš svidela .Završavalo je ovo posao , al..? Ljujala se i trebalo je mnogo da se priteže . Odem nekim poslom do gvožđare i naletim na maticu malu dužu i odmah mi pade na pamet stolica.. 



To je ta matica koja rešava problem sa Berovom stolicom i drži bolje , nego original . Matica je duža od originala i u tome je  cela , caka. 
Sve ovo vas košta 4 × 9 = 36 dinara i plus majstor , ako nemate komšiju , svoju radionicu ili komšijinu da pozajmite radionicu.. Xaxax

Potreban vam je imbuls broj osam .

 Morate da razbušite rupu na 10.5 mm , kad ste to završili , maticu zavijate sa unutrašnje strane,  sve dok se pečurkica ne uđe malo u plastiku .Pečurkica ide obavezno sa unutrašnje strane , ne zaboravite.!
 Kad ste završili tj zavili , višak odsecite bonsekom i malo obradite na šajbni , šlajferici , turpijom i itd
Evo dole klipa pa nadam se da nisam ništa ispustio..


Evo dole ista varijanata 
Nadam se da sam nešto pomogao , a ako ne možete da sami rešite problem,  tu sam .




Ja prezadovoljan.. 
Bistro 🎣







Коментари

Популарни постови са овог блога

Fider link

Hrana za ribolov

Olovo za sondiranje - Feeder