Upotreba zemlje u fideru - Ribolovu  🎣

Zemlja po meni igra veoma važnu ulogu u ribolovu pa i u fideru.
Delim ih na tri vrste : laku , tešku i glinu..
                Laka zemlja
Laku zemlju možemo koristiti samostalno (dodavanjem fuja) na :
jezerima , barama i na kanalima, a možemo je i mešati  sa teškom zemljom  (50 - 50 ) - sve zavisi od jačine vode tj strujanja.
Kako ide lepo ( leto )vreme može se ići i do jedan kilogram hrane prema sedam kilograma ,  zemlje.. 😍😍🎣

                    Teška zemlja
Izvanredno rešenje za reke, a može i za jezera kad se peca na većim dubinama. Primetio sam da sve više i više ribolovaca je koristi.. 😍😍🎣
 Koliko je dodati u hranu .. Sve zavisi od brzine vodenog toka.?
Ja sam išao od jedan prema dva u korist zemlje , do jedan prema pet isto u korist zemlje.
                 
                    Glina
Isto odlično rešenje za reku , ali je dosta teška za spremanje , barem ona koju sam ja nalazio . Ima dva načina koja ja znam pa izaberite , koji vam lakši.
                 
                   Prvi način
Da uzmete dva sita , jedno sa većom granulacijom i drugo sa manjom granulacijom . Prvo prosejte na veću granulaciju , pa na manju granulaciju.

                 Drugi način
Je da je ispečete u rerni i kasnije sameljete na nekom mlinu .

Da ne zaboravimo zemlju krtičnjaka koja je isto izvanredna , po meni i najlakša za nalaženje ..😍😍🎣
Podjednako sam je koristio i na reci i.na jezeru - bez greške , a i ne košta ,, NIŠTA ".Kad je nađete samo je pokupite i.na licu mesta prosejete .
Neko sklanja onaj površinski sloj ( suv sloj ). Ja ga ne sklanjam ..izmeša se sa vlažnom zemljom i postane kompaktna.


Koliko zemlje dodavati u hranu ?

Dodavao sam je u prolećnom periodu u odnosu , kilogram hrane - kilogram zemlje i odlično se pokazao taj odnos.
Kako ide lepo vrrme, povećava se količina zemlje u odnosu na hranu.

Laka zemlja ( u suvom stanju ) nije loša za razbijanje fuja , mada zna da na pravi grudvice , što nije dobro.


 
                Potrebno vam je
Sito

Kofa


Jedan savet :
Ako imate dosta suve zemlje i ona je malo teža za vlaženje , najlakši način je zemlju stavite u kofu i preko nje dva , tri sloja novinskog papira. Posle toga sipajte na novine vodu i ona će postepeno da se navlaži.  Količina vode zavisi od , zemlje koliko je ona suva ili vlažana.  Takozvani kap po kap . Najbolje je da stoji tako dva dana i biće sve ok . Samo promešajte, ako je nešto ostalo suvo i to je to . Dešavalo se da ne mora da je prosejavam posle ovakvog vlaženja.. 😍


Kako najlakše ukompovati hranu i zemlju.. 

Može na više načina , a ja radim ovako.. Navlažite hranu , u nju ubacite zemlju ,  sve lepo izmešate i prosejete . Hranu navlažite prema zemlji .. Kako ? Sve što je zemlja suvlja , više vlažite hranu i obrnuto ,  sve što je zemlja vlažnija , manje vlažite hranu. 
     
Nadam se da sam sam vam pomogao. 😍😍🎣 

BISTRO






Коментари

Популарни постови са овог блога

Fider link

Hrana za ribolov

Olovo za sondiranje - Feeder