Hrane…?
Koju koristiti : domaću , stranu ili neku u sopstvenoj izradi ..?!
Pokušaću da dam odgovor , mada sam uvek bio u dilemi.. ?
Dok sam bio finansijski jak da nisam morao da vodim računa o ceni hrane , koristio sam uglavnom na prvom mestu Sensas , a na drugom mestu je bila Vander Ende ili skraćeno VD.
I danas koristim Sensas , ali samo na takmičenjima u fideru , gde hoću da na pravim rezultat , a hoću svud ..😍😍🎣
Ona mi pruža neku sigurnost i verujem u nju.. A verovanje u hranu i ono što radite je najvažnije za ribolov tj da ste sigurni da je to ok..
Kako je vreme odmicalo i finansijska situacija sve bila lošija , okrenuo sam se domaćoj radinost tj domaćim proizvođačima hrane . Da ne hvalim nikog posebno ( moram da izdvojim jednog ) i svaki od njih ima neku dobru  hranu , kojom se hvali i sa njom prezentuje ostale ( moje lično mišljenje) . Jedan od tih proizvođača je video da sam realan u tim procenama , da ne preuveličavam ulove , da objavljujem i kad je slab ulov i kad se desi da sam bez ribe (dešava se , al retko ) i ponudili mi hranu na testiranje za ribolov ..😍😍🎣
Ko ne bi prihvatio ?
Da vas ne davim više to je Sport Fisher iz Jagodine. Znam da će neki reći , kako možeš onda da budeš realan ??? Ima dve Mogućnosti :
Da mi verujete ili
Da mi ne verujete ?
Oni koji me znaju i koji gledaju moje objave na Fb i po grupama , znaju da nikada ne lažem kad se radi o ribolovu.


Što se tiče onog da sami pravite hranu u sopstvenoj izradi… mrka kapa . Lično msm da se ne isplati i teško je doći do svih komponenata.. Kupuju se neke male količine i kad se sve sabere ..izađe kao kupovna pa čak i više . Zato kupujte domaće , za domaće ribe.. 😍😍🎣
              Evo neke preporuke od mene u vezi hrana Sport Fisher iz Jagodine ..probajte pa mi javite kako je bilo.
Prva kombinacija :


Druga kombinacija 

Treća kombinacija

Četvrta kombinacija

Možete da kombinujete i isprobavate razne kombinacije ..ova hrana je preporuka od mene  , a vi sami odlučite ili pecajte na hranu u koju verujete. 
Neki ulovi sa Srebrnog jezera i Ćelija. 





Eto toliko i Bistro 🎣🎣🎣

Коментари

Популарни постови са овог блога

Fider link

Hrana za ribolov

Olovo za sondiranje - Feeder