Početak
Možda je trebao da bude moj prvi  post , al eto..
Svaki početak je težak , pa i ovo blogerisanje xaxa… dobro došli ..😍

Setih se kako sam počeo sa fider ribolovom.. a bio sam veliki skeptik..! Dešavalo se da pored mene pecaju fiderom , a ja plovkom i uglavnom sam bio uspešniji ..Trebalo mi je vreme da shvatim da su ti fideraši bili lenji tj nisi bili aktivni .
Zašto pišem ovo..?
Kao početnik u fideru… krenuo sam prvo da kupujem neadekvatni pribor , prvenstveno msm na štapove i one cevčice dugačke xaxaxaxa…
Prvi štap je bio neki Spro od 100 - tinu grama i služio mi je i za reku i za jezero.
I opet greške...nakupovao sam toliko fidera , ( 16 komada ) da nisam znao šta ću sa njima.. Par komada sam poklonio , a ostatak prodao i okrenuo se malo kvalitetnijim fiderima..
Znači rekao sam zbogom Sprou i Energo timu i prebacio se na Tubertinija .Brzo sam to izgustirao i sad uživam u štapovima Garbolino i ne verujem da ću više da menjam firmu.
Opet , zašto ovo pišem , pa želeo sam malo da pomognem malo novim fiderašima u kupovini novih štapova tj u kojim dužinama u gramažama da obraduju sebe… i još nešto , ne kupujte svašta.. Posavjetujte se sa nekim iskusnijim , jer obično se taj prvi fider se brzo prevaziđe ili nije adekvatan ..
Prodavci ko prodavci nisu uvek ..?
Evo neki saveta ..kako bih sada kupovao..
Za jezero tj za ribolov do 20 metra
2.7 m
   3 m
Preko 20 metra
3.3 m
3.6 m
Svi bi bil u gramažama do maksimalno 60 gr
Vrhovi od 05 do 1 oza
Reka
Maksimalno do 120 grama i dužine od 3.6 metara to su iskustava sa Morave.
Ono što koristim na jezerima , koristio sam i na kanalima.
Znači : ja bih tako sad . Ako neko ima drugačija iskustva i misli da ja grešim neka kaže.. uopšte nisam sujetan.. 😍😍😍
Bistro 🎣🎣🎣🎣

Коментари

Популарни постови са овог блога

Fider link

Hrana za ribolov

Olovo za sondiranje - Feeder