Merenje dubine u fideru

Svi mi ribolovci volimo da znamo na kojoj se dubini nalazi naš mamac ..  ? U plovku je to lako , zakačiš sondu za udicu i problem rešen . Pošto je fider malo specifičan , nije bilo lako izmeriti dubinu ..( neki su to rešavali brojanjem ) i kleli se da je to , to ..da je tačno u milimetar.
Najviše problema je bilo na takmičenjima u fideru , gde su odlučivale sitnce , a kamo li dubina da bude nepoznanica.. ?

Konačno rešenje je našao Holdrado ..  Jedno rešenje koje je bilo tu , samo se trebalo setiti .

                       Discover lead u slobodnom prevodu ( otkriće olovo )


A ovako kaže čika Google

To je olovo u težini od 50 grama i tone jedan metar u sekundi .
Pošto smo obezbedili ovo olovo potrebna nam je još štoperica. 

 Eto sad imamo komplet za merenje dubine i spremni smo za fiderisanje. 😍😍🎣 
U dilemi sam dal da vam to opišem ili ubacim klip.. 
Lakše mi je da ubacim klip , koji sam ja napravio i nadam se da je ok 


Nadam se da sam uspeo da obajasnim , a u suštini je prosto .. Treba da se samo sinhronizuju pokreti ruke na štoperici -kad udari merač dubine u vodu ( uključi se štoperica)  i kad merač dodirne dno ( oseti se i vidi se na vrhu štapa ..isključi se štoperica ) .

A evo i klipa od Dome Gabora i on je to još bolje objasnio .




Eto toliko .. Jedna odlična stvaričica za fideriše , a i za šarandžije . Treba probati , a investicuja nije velika za radost uspešnog ribolova. 


Bistro 😍😍🎣 
Bile su sugestije i ljudi su u pravu.. 
Primenljivo na jezerima , kanalima ( sporotekućim)  , barama , ribnjacima.. 😍😍🎣 

Sve reke brzog toka ..na njima nije upotrebljivo. 






Коментари

Популарни постови са овог блога

Fider link

Hrana za ribolov

Olovo za sondiranje - Feeder