Farbanje pirinča

Ne znam dal da razglabam o pirinču i njegovoj koristi u ribolovu ili samo da napišem sam proces farbanja .
 
Ljudi su malo skeptični , kad se pojavi nešto novo , bio sam i ja ..Posle nekoliko uspešnih izleta u ribolov sa piriničem , a pojavila se i neka nestašica crva , reših da pređem na sledeću fazu , fazu farbanja crva .

Šta nam je potrebno :
1 . Pirinač ,  dva decilitara ( malo manje ).
2 . Malo sirća
3 . Voda , decilitra
4 . Farba  za jaja , jedna kesica u boju koju hoćete.  ( bolje neki koncentrat boje ).
                  Merka


Evo i klipa
Postupak je bio sledeći 
Skuvao sam određenu količinu , kao na slici.. 😍😍🎣 
U drugu posudu sam sipao dva decilitra vode i malo sirćeta i sačekao da malo provri  i dodao sam kesicu farbe za jaja .Promešao sam da se sve dobro  sjedini - voda - farba .
Kad se sjedinilo sipao sam skuvani pirinač  , mešao i opet kuvao dok nije nestala voda.  

A evo i klipa



Lično sam zadovoljan prvim farbanjem , a da je bila kvalitetnija farba bilo bi još bolje .

Evo krajnjeg proizvoda posle ispiranja pirnča tj otklanjanja spoljne farbe.. 😍😍🎣 

Nije loše za prvi put
Xaxaxaxa 
Nisam bio lenj i odradio još jedan pirinač sa aromom cimeta - Ono kad nisi , sam svoj 🎣 i tako


Eto toliko.. 😍😍🎣 
Probajte i eksperimentišite
BISTRO



Коментари

Популарни постови са овог блога

Fider link

Hrana za ribolov

Olovo za sondiranje - Feeder