Ćelije… 😍
Kako da počnem ovaj drugi post na mom BLOGU.. Msm da bi jedna slika do dve , bila ok .

Sportfisher Jagodina
Hrana u kombinaciji sa piriničem je danas bila neprikosnovena na jezeru. Riba i nije baš bila aktivana , al je dan bio ok. 
Kombinacija hrane koja je dala dosta bodorke ili žutooke . Obično na našem jezeru bodorka se ne javlja u velikom broju , a imamo neki dogovor za četvrtak , pa ćemo videti .
Jedna kesa Black Winer
Jedna  kesa Record
Jedna šolja pirinča  , je bila merka ( živog) 
A posle je termički obrađen i msm da je bolji dodatak hrani od zemlje .
Za  celodnevni ribolov je dosta po meni oko 300 grama  , živog pirinča. 




I nije bilo loše. 🎣
Ribe puštene , kao i obično 😍


I ništa bez odličnih Hit hranilica 😍😍😍🎣🎣🎣

I po neki klipčić… 
To smo mi.. 






Za mene kao i mnoge najbolja stolica
Ima taj problem sa navojom , al sam uspešno to rešio . Ko želi može da pogleda na onaj ju tube , kanal MrRilak.



Bili su tu i moji drugari : Mikica i Miško pa je dan prošao uz šalu i pesmu .Srećom nema one anti grand zvezde xaxaxaxa , ja bih sigurno pobedio , a oni bi bili pratioci. 





Naš drug Mikica

Vežba se ..







BISTRO 


Коментари

Популарни постови са овог блога

Fider link

Hrana za ribolov

Olovo za sondiranje - Feeder