Pirinač u ribolovu



Na slici ima opis , a ja sam ovako.
900 gr pirinča
0.75 litra vode.
Vodu sam posolio malo ..onako od prilike , a treba 10 gr na litar vode.
Pirinač sam oprao i ostavio da se cedi.. U šerpu sam sipao 0.75 litara i pustio da proključa . Kad je proključalo , dodao sam opran pirinač u šerpu i istu poklopio.. Posle nekih pet minuta sam pomerio pirinač i isti stavio u cediljku . Odneo do sudopere i istuširao pirinač xaxxa. Ja zadovoljan , a videćemo šta će da kažu ribice .😍😍🎣

I mali klip da se vidi

Posle tuširanja sam pustio da se ocedi i stavio ga na krpu da dodatno krpa upije važnost. 



To bi bilo to , što se tiče prpreme pirinča . Znači isprobao sam ga na jezeru i vrlo je efikasn . U hranu može da se dodaje po meni od  5 do 10 posto . Vrli je lepljiv i budite oprezni . Pre upotrebe tj stavljanja u hranu možete ga malo pofajtati ili naflažite prste i neće se lepiti. 
Jedna jeftina komponenta , a dobra.. Imitira crva ( menja crva u hrani ) , povećava masu i budite oprezni ..ne preterujte u količini jer može da zasiti ribu. 
Ostaje još da ga probam na reci , al nema razloga da ne bude efikasan..
( probao sam msm jednom u kombinaciji sa zemljom , al..) ..
Evo učinka sa zadnjeg ribolova ..
Probajte ljudi pirinač i neće te se pokajati..

BISTRO. 😍😍🎣 




Коментари

Популарни постови са овог блога

Fider link

Hrana za ribolov

Olovo za sondiranje - Feeder